Lige nu ser du Dansk (DA) version af siden. Vælg sprog

Hjælpecenter

Hvordan kan vi hjælpe dig?

chrome.searchBox.accessibleText

Hjælp til webstedet – Ofte stillede spørgsmål

Q.
Hvorfor får jeg en fejlmeddelelse, når jeg klikker på et link eller indtaster adressen på et websted eller en side?
A.
Dette kan skyldes flere grunde:
  • Adressen til den side, du anmoder om, er muligvis forkert eller findes ikke længere (du får vist en fejlmeddelelse af typen 'siden blev ikke fundet')
  • Webstedets værtsserver er muligvis nede eller overbelastet på grund af for mange samtidige forbindelser (du får vist en fejlmeddelelse af typen 'serverfejl')
  • Det tager usædvanlig lang tid at oprette forbindelse til værtsserveren, så browseren har afbrudt forsøget på at oprette forbindelse (du får vist en fejlmeddelelse af typen 'timeout')
Gør følgende afhængigt af fejlmeddelelsen:
  • Kontroller, at adressen til den ønskede side er korrekt
  • Start proceduren fra det første trin, eller omformuler anmodningen, hvis den udløbne side er i slutningen af en procedure eller anmodning
  • Prøv at oprette forbindelse igen senere
  • Har du nogle spørgsmål til vores produkter eller tilbud? Ring til vores rådgivere på
    701 20 212
  • Internationale takster kan gælde, priser kan variere afhængigt af udbyder
Footer Links
© Disney • Pixar, Alle rettigheder forbeholdes